Filtede tasker og andre hule former

Hule former kan bl.a. blive til tasker og krukker. Ved brug af reserveringer og farver i flere lag, kan man skabe spændende teksturer og en livlig overflade. Reserveringer kan desuden danne hulrum/lommer og skabe flere dimensioner i filten. Store og små tasker og beholdere kan laves med forskellige finesser - lommer, hanke og dekorationer. Det hele spiller sammen med formen og farverne, og skaber designet. Med filt kan tasker og beholdere formes helt, som du ønsker, og der er mange farver og uldtyper at lege med.

På kurset vil der være oplæg om forskellige muligheder, så du kan føre dine egne ideer ud i livet, og der vil være færdige modeller til inspiration.

Det vil være fint, hvis du selv medbringer en balje, nogle håndklæder, saks og sygrej. Har du en bestemt taske i tankerne, så tag et billede med, så jeg kan se den.

Der vil være gode materialer at købe og filteremedier at låne. Har du selv uld, kan du også tage det med.

Du kan evt. kigge på min hjemmeside www.metteoestman.dk

På hjemmesiden kan du også finde mail og telefonnr. hvis du har spørgsmål til kurset.

Lør19.11.202209:00-15:15

Skoleleder: Eva J. Press

Mail: kursusafdeling@hhv.fora.dk

CVR: 12843038

Formand for HHV: Merete Stavnsbjerg Kan træffes på mail: merete@hhv.fora.dk eller tlf: 21737257 .

Medlem af Fora