Virtuel udstilling

Formanden fortæller - om vores virtuelle udstilling

Ja, nu er det 1. kvartal af 2021 gået, uden at vi har haft mulighed for at benytte HUSET. Jeg tror, vi alle længes efter at komme i gang igen. Vævegruppen mødes på zoom to gange om måneden, så de forsøger at holde gejsten oppe på den måde. Dette til inspiration for andre.

Der er sikkert også mange i foreningen, der har gjort som mange andre danskere i denne tid: snøret traveskoene og vandret rundt. Måske vi også bliver til en vandreklub i fremtiden? Flere tænker sikkert, at nu har vi ikke fået noget for vort kontingent i lang tid; men vi har bevaret vor forening, og nu skal I bare høre!

Som I alle ved, kom Merete med en glimrende ide: en virtuel udstilling - og ved I hvad? Den får I her med farver over hele linjen. Jeg håber, at I alle vil nyde det.

Der kom ca. 100 billeder ind, så udvælgelsen var ikke let. Vi synes dog, at det er lykkedes meget godt at få repræsenteret alle de interessegrupper, der havde sendt noget ind.

Holbo Herreds Væverforening
Helsingevej 64 F
Blistrup
3230 Græsted