En del af Fora

Fora er et oplysningsforbund med fokus på læring og kreativitet i fællesskab. Vi består af både små og store foreninger og daghøjskoler, som fordeler sig over hele landet.

Fora tilbyder folkeoplysende kurser, aktiviteter og oplevelser, der giver alle mulighed for værdifuld læring med mening. Vi tror på fællesskabet - både lokalt og internationalt. Vores kurser og aktiviteter dækker eksempelvis kreative håndværk, sundhed og bevægelse, musik og kunst, sprogundervisning og kulturkendskab samt foredrag og debatarrangementer.

Fora arbejder for at fremme og udvikle en folkeoplysning, der er relevant og vigtig for den enkelte og for fællesskabet. Fora vil skabe åbne sociale rum til kreativitet og læring i fællesskab, hvor man engagerer sig og tager ansvar.

Vores vision er at skabe folkeoplysning, der til stadighed er relevant og fundamentalt vigtig for den enkelte og for vores fællesskab, og derigennem bidrager til forandring i samfundet.

Holbo Herreds Væverforening
Toftegårdsvej 6