Om foreningen

Holbo Herreds Væverforening blev dannet af en gruppe vævere i 1978.

I dag arbejder vi med forskellige tekstile håndværk og trædrejning.

Vi nytænker de gamle håndværk og inspireres af nye teknikker og tendenser i tiden.

Foreningen er samlingspunktet for en række interessegrupper, som mødes for at filte, spinde, kniple, strikke, væve, sy, dreje træ m.m.

Alle, såvel begyndere som øvede, er velkomne i vores forening. Vi er altid åbne for nye emner til interessegrupper.

En gang om måneden har vi medlemsmøde, f.eks. i form af åbent hus, foredrag eller undervisning i et emne eller en teknik.

Foreningen er aktiv på markeder, holder udstillinger med medlemsarbejder, tager på udflugter og har ikke mindst en aktiv kursusafdeling.

Holbo Herreds Væverforening
Helsingevej 64 F
Blistrup
3230 Græsted

Skoleleder: Eva J. Press

Mail: kursusafdeling@hhv.fora.dk

CVR: 12843038

Formand for HHV: Merete Stavnsbjerg Kan træffes på mail: merete@hhv.fora.dk eller tlf: 21737257 .

Medlem af Fora