Vævegruppen

Gruppen mødes: Den første onsdag i måneden kl. 10, og den tredje tirsdag i måneden kl. 19.

Vi er vilde med vævning. Vi diskuterer tekniker, garner og de problemer man kan have med sin væv.

Inspiration er der masser af, da vi også viser de ting, vi har vævet hjemme.

Vi holder vævemøde

• den første onsdag i måneden kl. 10
  • den tredje tirsdag i måneden kl. 19

Derudover mødes vi de øvrige onsdage kl. 10 -14 og er aktive ved vævene, hvor vi væver på fællesprojekter og sætter prøvevæv op. Vi finder i fællesskab ud af, hvad vi vil væve, og alle har mulighed for at være med på de projekter, man har lyst til. Vi er sammen om at sætte vævene op, og vi væver på skift.

Vi tager også sammen på udstillinger.  Alle der væver, og som er medlem af HHV, er velkomne.

Kontaktperson for vævegruppen:

Anne-Marie Bech

bechikat@gmail.com

Holbo Herreds Væverforening
Helsingevej 64 F
Blistrup
3230 Græsted

Skoleleder: Eva J. Press

Mail: kursusafdeling@hhv.fora.dk

CVR: 12843038

Formand for HHV: Merete Stavnsbjerg Kan træffes på mail: merete@hhv.fora.dk eller tlf: 21737257 .

Medlem af Fora